Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חודש כסלו : חודש טוב ומבורך - חודש חשון ירח בול. - TheMarker Cafe - על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים .

Kislev (כִּסְלֵו) is the 9th month of the hebrew year, has 30 or 29 days, and corresponds to november or december on the gregorian calendar. ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו.

Kislev (כִּסְלֵו) is the 9th month of the hebrew year, has 30 or 29 days, and corresponds to november or december on the gregorian calendar. ראש חו×
ראש חו×"ש ×'×'ית ×"ספר - אתר ל×'× ×" קרן תל"×™ from levana.org.il
בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים . בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת . ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . מתפללים מוסף של ראש חודש. סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . Kislev (כִּסְלֵו) is the 9th month of the hebrew year, has 30 or 29 days, and corresponds to november or december on the gregorian calendar. היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב.

מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד .

בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה: ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. חודש כסלו הינו החודש השלישי במניין החודשים הרגיל, והתשיעי למניין התורה, שמו של החודש מוזכר כבר בתנך בספר נחמיה וספר זכריה. Kislev (כִּסְלֵו) is the 9th month of the hebrew year, has 30 or 29 days, and corresponds to november or december on the gregorian calendar. לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו. על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים . אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד . מתפללים מוסף של ראש חודש.

רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! Kislev (כִּסְלֵו) is the 9th month of the hebrew year, has 30 or 29 days, and corresponds to november or december on the gregorian calendar. חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים .

רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: קצת מי×
קצת מי×"×¢ על לוח ×"שנ×" ×"×¢×'רי... - Ourboox from s3-eu-west-1.amazonaws.com
רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: מתפללים מוסף של ראש חודש. אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו. לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה: אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב.

Kislev (כִּסְלֵו) is the 9th month of the hebrew year, has 30 or 29 days, and corresponds to november or december on the gregorian calendar.

בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת . לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו. חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד . רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה: מתפללים מוסף של ראש חודש. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד).

סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . חודש כסלו הינו החודש השלישי במניין החודשים הרגיל, והתשיעי למניין התורה, שמו של החודש מוזכר כבר בתנך בספר נחמיה וספר זכריה. בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת . אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.

אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). אח או פח 29.8.20 - ×
אח או פח 29.8.20 - ×"×"×™×'יטל from yetziat.co.il
לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת . חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה: מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד . ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה.

רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה:

אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). חודש כסלו הינו החודש השלישי במניין החודשים הרגיל, והתשיעי למניין התורה, שמו של החודש מוזכר כבר בתנך בספר נחמיה וספר זכריה. מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד . היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים . בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . מתפללים מוסף של ראש חודש. Kislev (כִּסְלֵו) is the 9th month of the hebrew year, has 30 or 29 days, and corresponds to november or december on the gregorian calendar. סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות .

חודש כסלו : חו×"ש טו×' ומ×'ורך - חו×"ש חשון ירח ×'ול. - TheMarker Cafe - על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים .. רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה: בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת .